Μια διαθεματική προσέγγιση του ρεύματος του Ιμπρεσιονισμού επιχειρήθηκε στη διάρκεια της σχολικής χρονιάς 2014-2015, στο τμήμα Γ3.
Η φιλόλογος κ. Λεονάρδου έδωσε συνοπτικά το ιστορικό και κοινωνικό πλαίσιο στο οποίο γεννήθηκε ο Ιμπρεσιονισμός. ΙΜΠΡΕΣΙΟΝΙΣΜΟΣ
Η εικαστικός κ.Βλαχάκη παρουσίασε το έργο ιμπρεσιονιστών ζωγράφων και ώθησε τους μαθητές να ασκηθούν στην τεχνική του πουαντιγισμού. Ο μουσικός κ. Κυρίμης προσέφερε τα ακουστικά ερεθίσματα παρουσιάζοντας σημεία από έργα ιμπρεσιονιστών συνθετών του 19ου αιώνα.