30 °C Agía Paraskeví, GR
22 Ιουνίου 2026

Επίσημος ιστότοπος

Menu

Αποφοίτηση Γ΄ τάξης – 23 Ιουνίου 2021

Αποχαιρετήσαμε τους αγαπημένους μας μαθητές της Γ΄ τάξης, το βραδάκι της 23ης Ιουνίου. Με αποστάσεις και χωρίς τους γονείς τους, λόγω των μέτρων κατά του Covid-19. Είδαμε βίντεο και φωτογραφίες από τα τρία χρόνια της φοίτησής τους στο 4ο Γυμνάσιο Αγίας Παρασκευής, απολαύσαμε την Παναγιώτα Μπουκουβάλα σε ρεσιτάλ βιολιού… φάγαμε παγωτά και ήπιαμε χυμούς, κέρασμα του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, θυμηθήκαμε ωραίες στιγμές, συγκινηθήκαμε…

Τα παιδιά φεύγοντας πήραν το αναμνηστικό Λεύκωμα και την αγάπη μας που θα τους συνοδεύει στην επόμενη εκπαιδευτική βαθμίδα και στην υπόλοιπη ζωή τους.

Σχετικά Άρθρα

Έργα για το μαθητικό φεστιβάλ του Δήμου Αγίας Παρασκευής

Οι μαθήτριες του σχολείου μας έλαβαν και φέτος μέρος στο μαθητικό φεστιβάλ Αγίας Παρασκευής με τις καλλιτεχνικές τους δημιουργίες που σας παρουσιάζουμε εδώ. Αμίρα Αχμέντ Γ3     Έλλη Ηλιοδρομίτη Γ1     Κόκκινου Σοφία Α4   Παραμάνα Μαρία Α4   Χαλαράκη Εβίτα Γ2

Η Encardia στο σχολείο μας, Απρίλιος 2016

Την Παρασκευή 8 Απριλίου 2016 το μουσικό συγκρότημα Encardia ήρθε στο σχολείο μας, μετά από πρόσκληση της παιδαγωγικής Ομάδας του Περιβαλλοντικού Προγράμματος της Γ΄ τάξης “Παραδοσιακοί Οικισμοί του Ελληνισμού”. Στο πλαίσιο της έρευνάς μας για τους παραδοσιακούς οικισμούς της Νότιας Ιταλίας και σε συνέχεια της εκπαιδευτικής μας εκδρομής στην Απουλία, θελήσαμε να φέρουμε στο σχολείο […]