29 °C Agía Paraskeví, GR
22 Ιουνίου 2026

Επίσημος ιστότοπος

Menu

Αποφοίτηση Γ΄ τάξης – 21 Ιουνίου 2022

Την Τρίτη 21 Ιουνίου 2022, το 4ο Γυμνάσιο Αγίας Παρασκευής αποχαιρέτησε τους μαθητές της Γ΄ τάξης και τους γονείς τους με μια “δια ζώσης” εκδήλωση, της οποίας στιγμιότυπα μπορείτε να παρακολουθήσετε παρακάτω.

Σχετικά Άρθρα

Βοήθεια στους κωφάλαλους Ουκρανούς μαθητές…

Η κυρία ΓΚΑΝΝΑ ΜΠΑΜΠΙΥ (БАБІЙ ГАННА) που εργάζεται στο σχολείο μας στον τομέα της καθαριότητας κατάγεται από την Ουκρανία. Εδώ και αρκετό καιρό προσφέρει αφιλοκερδώς τις υπηρεσίες της (μετάφραση από ελληνικά σε ουκρανικά και αντιστρόφως στη νοηματική γλώσσα) στο Πρότυπο Σχολείο Κωφών και Βαρηκόων Αργυρούπολης όπου φιλοξενούνται κωφάλαλοι Ουκρανοί μαθητές, πρόσφυγες πολέμου. Το σχολείο μας […]