30 °C Agía Paraskeví, GR
22 Ιουνίου 2026

Επίσημος ιστότοπος

Menu

Αποφοίτηση 2019

Στις 20 Ιουνίου έγινε η αποφοίτηση των μαθητών της Γ΄ τάξης. Ο Διευθυντής κ. Γάλλος τους αποχαιρέτησε, η Υποδιευθύντρια κ. Λεονάρδου τους θύμισε το συμβολικό ποίημα “Αντικλείδια” του Γ. Παυλόπουλου και η Πρόεδρος του ΔΣ του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων κ. Γκουντάρα τους έδωσε το Λεύκωμα, ως αναμνηστικό των χρόνων που πέρασαν στο 4ο Γυμνάσιο Αγίας Παρασκευής.

Σχετικά Άρθρα

Αποφοίτηση Γ΄ τάξης – 21 Ιουνίου 2022

Την Τρίτη 21 Ιουνίου 2022, το 4ο Γυμνάσιο Αγίας Παρασκευής αποχαιρέτησε τους μαθητές της Γ΄ τάξης και τους γονείς τους με μια “δια ζώσης” εκδήλωση, της οποίας στιγμιότυπα μπορείτε να παρακολουθήσετε παρακάτω.