24 °C Agía Paraskeví, GR
22 Ιουνίου 2026

Επίσημος ιστότοπος

Menu

La Grece vous invite!

Ο Σύλλογος Καθηγητών Γαλλικής Γλώσσας & Φιλολογίας Πτυχιούχων Πανεπιστημίου στο πλαίσιο της διδασκαλίας του μαθήματος της Γαλλικής γλώσσας διοργάνωσε Πανελλήνιο Σχολικό Διαγωνισμό (2013-2014) με θέμα: “La Grèce vous invite”. Χρησιμοποιώντας τη Γαλλική γλώσσα οι μαθητές κλήθηκαννα προβάλουν ένα προϊόν, μια εκδήλωση, τις φυσικές ομορφιές ή τους αρχαιολογικούς χώρους του τόπου τους.

Οι μαθητές της Α’ γυμνασίου (τμήματα Α1, Α3, Α4) συμμετείχαν με ατομικές δημιουργίες τους στο σύνολο των κατηγοριών (επέλεξαν οι ίδιοι την κατηγορία στην οποία ήθελαν να συμμετάσχουν) και ολοκλήρωσαν τις εργασίες τους στο σπίτι, οι οποίες και εντάχθηκαν ως project στα πλαίσια των μαθημάτων του β’ τριμήνου για το σχολικό έτος 2013-2014.

Τα έργα των μαθητών, σύμφωνα με τους όρους του διαγωνισμού, έχουν ενημερωτικό χαρακτήρα, αναδεικνύουν το θέμα, απευθύνονται σε γαλλόφωνο κοινό, είναι πρωτότυπα, περιεκτικά με ορθή χρήση της Γαλλικής Γλώσσας και αποτελούν δημιουργήματα των ίδιων των υποψηφίων.

Πιο αναλυτικά, οι μαθητές (27) που δήλωσαν συμμετοχή στο διαγωνισμό στις κάτωθι κατηγορίες είναι:

Α. ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ: ΣΛΟΓΚΑΝ

ΓΚΟΥΝΤΑ Λουκία Α1

ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΥ Αλίκη Α3

ΤΖΟΥΜΚΑΣ Κωνσταντίνος Α4

Β. ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ: ΠΟΙΗΜΑ ΜΕ ΤΙΤΛΟ

ΑΛΕΥΡΟΜΑΓΕΙΡΟΥ Μελίτα Α1

ΒΑΡΚΑΡΗ Ιωάννα-Σταυρούλα Α1

ΓΚΙΝΗΣ Θεόδωρος Α1

ΜΙΜΟΥΣΗ Αγγελική Α3

ΠΑΛΑΜΙΔΗ Καλλιόπη Α3

ΡΙΟΥ Νταέ Α4

Γ. ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ: ΑΦΙΣΑ ΜΕ ΛΕΖΑΝΤΑ ή ΣΥΝΤΟΜΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ

ΝΕΣΤΟΡΑΣ Δημήτρης Α3

ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ Διονυσία Α4

ΣΙΜΗΡΗΣ Δημήτρης Α4

ΤΣΑΜΠΑΖΗΣ Αλέξανδρος Α4

ΤΥΡΟΛΟΓΟΥ Όλγα Α4

ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΥ Έλενα Α4

Δ. ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΜΕ ΛΕΖΑΝΤΑ ή ΣΥΝΤΟΜΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ

ΑΠΤΟΣΟΓΛΟΥ Δήμητρα Α1

ΒΡΑΧΑ Βασιλική Α1

ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ Ασημίνα Α1

ΜΑΤΖΩΡΟΥ Ευδοξία Α3

ΜΠΑΜΗ Μαργαρίτα Α3

ΜΠΟΦΙΛΙΟΣ Δημήτρης Α3

ΟΙΚΟΝΟΜΑΚΟΥ Μαριάννα Α3

ΠΑΓΟΥΝΗΣ Βασίλειος Α3

ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ Φοίβος Α4

ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ Τάνια Α4

ΣΙΩΚΗ Ειρήνη Α4

ΧΑΤΖΗΑΓΟΡΑΚΗ Γεωργία Α4

Υπεύθυνη Καθηγήτρια : Νιφλή Χαρίκλεια ΠΕ05

Σχετικά Άρθρα

Ευχαριστήριο μήνυμα από την “Ελπίδα”

Σε συνέχεια της φιλανθρωπικής δράσης του σχολείου μας ενόψει των Χριστουγέννων προς τα παιδιά που νοσηλεύονται στην Ογκολογική Μονάδα Παίδων “Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη – ΕΛΠΙΔΑ”, σας παραθέτουμε την ευχαριστήρια επιστολή της Προέδρου του ΔΣ του ΕΛΠΙΔΑ. ΕΛΠΙΔΑ

Δράσεις αγάπης από τους μαθητές μας

Τα Χριστούγεννα, περίοδος χαράς, είναι συνυφασμένα για τα περισσότερα παιδιά με αγαπημένα πρόσωπα που φέρνουν δώρα. Όμως, για κάποια παιδιά και εφήβους που περνούν μεγάλα διαστήματα στην ογκολογική μονάδα του Νοσοκομείου Παίδων «ΕΛΠΙΔΑ» αυτό δεν ισχύει.     Σε συνεννόηση, λοιπόν, με την Κοινωνική Λειτουργό της Ογκολογικής Μονάδας και χάρη στις πληροφορίες δύο μαμάδων μαθητριών μας, που […]