Καλλιτεχνικές δημιουργίες για το διαγωνισμό αφίσας της βιβλιοθήκης μας
Οι μαθητές/τριες μας ζωγράφισαν τις δικές τους αφίσες για τη βιβλιοθήκη του σχολείου μας. Οι μαθητές/τριες που βραβεύτηκαν, κέρδισαν από μια δωροεπιταγή των 20€. Νταϊάνα Αχμέντ Γ1 Δαγλόγλου Άννα Β1 Καραγλάνη Αργυρώ Γ1 Κόκκινου Σοφία Β4 Λιάκου Λυδία Α3 Στεφανίδου Ηλέκτρα Β4
Συμμετοχή του σχολείου μας σε δράση για την πρώτη Πανελλήνια Σχολική Ημέρα Φιλοζωίας.
1η Πανελλήνια Σχολική Ημέρα Φιλοζωίας
