Ακαδημία Ρομποτικής, Φεβρουάριος 2020
Οι μαθητές της Α΄ τάξης συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα Lego Mindstorms EV3 της Ακαδημίας Ρομποτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και δημιούργησαν τα δικά τους μοντέλα.
Οι μαθητές της Α΄ τάξης συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα Lego Mindstorms EV3 της Ακαδημίας Ρομποτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και δημιούργησαν τα δικά τους μοντέλα.
Μετά από ανοιχτή πρόσκληση ενδιαφέροντος για τη σχεδιαζόμενη τετραήμερη εκπαιδευτική εκδρομή στο Στρασβούργο (30.3.2020 – 2.4.2020), η επιτροπή που συγκροτήθηκε επέλεξε το ταξιδιωτικό γραφείο “Our Travel”, του οποίου η προσφορά υπήρξε η πλέον οικονομική και κάλυψε απολύτως τις προδιαγραφές της προκήρυξης. TAΞΙΔΙΩΤΙΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ 2020 , 4 ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ
Σύσσωμο το σχολείο παρακολούθησε την sold out παράσταση “Ποιος σκότωσε το σκύλο τα μεσάνυχτα”. Μια τρυφερή ιστορία ενός εφήβου με ειδικές ιδιαιτερότητες που, κάνοντας σκοπό να ανακαλύψει το δολοφόνο του σκύλου της γειτόνισσας, προκαλεί ανατροπές στις σχέσεις των ανθρώπων που συνιστούν το στενό περιβάλλον του και οδηγείται στην αποδοχή των άλλων και κυρίως του εαυτού […]
Οι μαθητές της Β΄ τάξης, στο πλαίσιο του μαθήματος της Ιστορίας, επισκέφτηκαν το Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού και παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Αγία Σοφία, 1500 χρόνια Ιστορίας”.
Από την τριήμερη εκδρομή μας στα Ιωάννινα και στα Ζαγοροχώρια. Με αρχηγό τον Διευθυντή κ. Γάλλο και συνοδούς καθηγητές τις κυρίες Καγκελάρη και Λεονάρδου και τον κύριο Τσατάνη.
Οι μαθητές της Α΄ τάξης επισκέφτηκαν το Λαογραφικό Μουσείο Βαρνάβα και παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Ελιά”. Παρακολουθείστε στιγμιότυπα.
Οι μαθητές της Β΄ τάξης επισκέφτηκαν τα Μουσεία Μακρονήσου και πολιτικών εξορίστων Αη Στράτη, στο πλαίσιο των δράσεων που οργάνωσε το σχολείο για την επέτειο του Πολυτεχνείου, την Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2018. ΜΟΥΣΕΙΟ ΑΓΩΝΙΣΤΩΝ ΜΑΚΡΟΝΗΣΟΥ
Στο πλαίσιο της Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού, επισκεφτήκαμε το Adventure Park στη Μαλακάσα και διαπρέψαμε σε εναλλακτικές μορφές αθλητισμού!
Την Παρασκευή 8 Μαϊου, έγινε μονοήμερη εκδρομή των μαθητών της Α΄ και Β΄ τάξης στη Νεμέα και στο Ναύπλιο, όπου περιηγήθηκαν στα αρχαία και νεότερα μνημεία και διασκέδασαν κάνοντας βόλτες και τρώγοντας άπειρα παγωτά! Στην αρχαία Νεμέα επισκεφτήκαμε τον αρχαιολογικό χώρο και το Μουσείο, ενώ οι μαθητές μας έτρεξαν, με συντονισμό από τον κ. Κυρίμη, […]
Μετά από πρόσκληση του προέδρου του Εφορευτικού Συμβουλίου κ. Σταύρου Ζουμπουλάκη, οι μαθητές της Γ΄ τάξης επισκέφτηκαν την Εθνική Βιβλιοθήκη στο ΚΠΙΣΝ και ξεναγήθηκαν από τον ίδιο.