Από την τριήμερη εκδρομή μας στα Ιωάννινα και στα Ζαγοροχώρια. Με αρχηγό τον Διευθυντή κ. Γάλλο και συνοδούς καθηγητές τις κυρίες Καγκελάρη και Λεονάρδου και τον κύριο Τσατάνη.
Στις 20 Δεκεμβρίου δεχτήκαμε επίσκεψη από μαθητές και καθηγητές του Ενιαίου Ειδικού Επαγγελματικού Γυμνασίου – Λυκείου Αγίας Παρασκευής, με τους οποίους τραγουδήσαμε κάλαντα και χριστουγεννιάτικα τραγούδια και ανταλλάξαμε ευχές.