9 °C Agía Paraskeví, GR
26 Δεκεμβρίου 2025

Επίσημος ιστότοπος

Menu

Ποτάμια και Πετρογέφυρα, Περιβαλλοντικό πρόγραμμα

Το Περιβαλλοντικό Πρόγραμμα της Γ΄τάξης είχε ως θεματικό πυρήνα τα Πέτρινα Τοξωτά Γεφύρια, όπως και το αντίστοιχο της σχολικής χρονιάς 2013-2014. Στη βάση αυτή επιπλέον δομήθηκε η μελέτη της σχέσης “Φύση-Άνθρωπος”: η δύναμη του νερού και η δύναμη του ανθρώπου που το δαμάζει.

Στην Παιδαγωγική Ομάδα συμμετείχαν 29 μαθητές και μαθήτριες και από τα 4 τμήματα και τρεις καθηγήτριες: η κυρία Α. Λεονάρδου (συντονίστρια) και οι κυρίες Ο. Τσαχουρίδου και Φ. Τσίγκανου. Οι μαθητές χωρίστηκαν σε ομάδες και εκπόνησαν τις εξής εργασίες: ΟΜΑΔΕΣ – ΘΕΜΑΤΑ

Στη διάρκεια της χρονιάς δημιουργήθηκε μια διαδικτυακή πλατφόρμα WiKi για επικοινωνία και ανάρτηση εργασιών, υλοποιήθηκαν δύο εκπαιδευτικές εκδρομές – μία μονοήμερη στη Βόρεια Εύβοια και μία τετραήμερη στη Θεσπρωτία – και δρομολογήθηκε συνεργασία με το ΚΠΕ Μακρινίτσας στο Project “Το ιστορικό Γεφύρι της Πλάκας συνεχίζεται”.

Λεπτομέρειες για το Πρόγραμμα μπορείτε να δείτε στην Απολογιστική Έκθεση και στο υλικό των εκπαιδευτικών εκδρομών.

Μονοήμερη εκδρομή στη Βόρεια Εύβοια, Ιανουάριος 2015

Τετραήμερη εκδρομή στη Θεσπρωτία – Απρίλιος 2015

Σχετικά Άρθρα

Εργασίες μαθητών Β1 και Β2 στο μάθημα της Νεοελληνικής γλώσσας

Ο τουριστικός οδηγός που ακολουθεί αποτελεί μια όμορφη, φιλότιμη και αξιέπαινη προσπάθεια και πρωτοβουλία των μαθητών των τμημάτων Β1 και Β2 οι οποίοι συμμετείχαν σε προαιρετική εργασία στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας Β’ Γυμνασίου. Παίρνοντας αφορμή από το περιεχόμενο της 1ης ενότητας: <<Από τον τόπο μου σ’ όλη την Ελλάδα>>, οι μαθητές μας ασκήθηκαν στην […]

“Το μόνον της ζωής του ταξείδιον”, Γ. Βιζυηνού

Στη διάρκεια της σχολικής χρονιάς 2014-2015, οι καθηγήτριες κυρίες Καγκελάρη, Λεονάρδου και Λιόντη δίδαξαν ολόκληρη τη νουβέλα του Γεωργίου Βιζυηνού “Το μόνον της ζωής του ταξείδιον”, με αφορμή το απόσπασμα “Στο χαρέμι” του σχολικού εγχειριδίου Λογοτεχνίας της Γ΄ τάξης. Στα αρχεία που παρατίθενται, μπορείτε να δείτε τη διδακτική μεθοδολογία, καθώς και τα θέματα εργασιών που […]