29 °C Agía Paraskeví, GR
22 Ιουνίου 2026

Επίσημος ιστότοπος

Menu

ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΟΛΥΜΠΙΑ

¨ΒΙΩΝΩ ΤΙΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΕΣ ΑΞΙΕΣ¨

Υλοποιήθηκε με επιτυχία το αθλητικό πρόγραμμα που έγινε στις εγκαταστάσεις της Δ.Ο.Α. στην Αρχαία Ολυμπία  με τη συμμετοχή περίπου 60 μαθητών/ τριών μας από τη Β΄και Γ΄ τάξη του Σχολείου μας, από τις 21 έως τις 23-11-2024.

Κατά την παραμονή μας στους χώρους της Δ.Ο.Α. οι μαθητές/ τριες μας είχαν την ευκαιρία να βρεθούν με μαθητές/ τριες  και άλλου Σχολείου να συζητήσουν και να ανταλλάξουν απόψεις πάνω στα θέματα των Ολυμπιακών Αξιών , να συνεργαστούν σε ομάδες εργασίας , να συμμετέχουν σε κουίζ Ολυμπιακής Παιδείας και σε εναλλακτικά σενάρια για σεβασμό στο περιβάλλον,  να συνομιλήσουν με τον ολυμπιονίκη της κωπηλασίας Παπαχρήστο Στέργιο,

 να συμμετέχουν σε ποικίλες αθλητικές δράσεις, να δημιουργήσουν κατασκευές σχετικές με τον Ολυμπισμό,  να ξεναγηθούν στο Ιστορικό Αρχείο των Ολυμπιακών Αγώνων Αθήνα 2004 στις εγκαταστάσεις της  Διεθνούς Ολυμπιακής Ακαδημίας, να επισκεφτούν το Μουσείο της Αρχαίας Ολυμπίας και τον Αρχαιολογικό της χώρο.

Η παρουσία των μαθητών /τριών του Σχολείου μας στις εγκαταστάσεις της Δ.Ο.Α. ήταν άψογη, σεβόμενοι το χώρο και την ιστορία του τόπου που τους φιλοξένησε. Οι εντυπώσεις,  οι εμπειρίες, οι γνώσεις και οι εικόνες που αποκόμισαν ήταν για αυτά πρωτόγνωρες  και εντυπωσιακές. Επιθυμία όλων ήταν να διαρκούσε περισσότερο.

Το πλούσιο περιεχόμενο του προγράμματος  κάλυπτε  ποικίλες  πτυχές της Ολυμπιακής Παιδείας, δίνοντας στους μαθητές δυνατά  ερεθίσματα που θα τους κάνει να προβληματιστούν, να επεξεργαστούν, να σκεφτούν για το πώς θα  εφαρμόσουν το ¨ευ αγωνίζεσθαι¨ σε πολλές πλευρές  της καθημερινότητάς τους, κατανοώντας έτσι το μεγαλείο και τις αξίες που εμπεριέχει ο αθλητισμός σε όλες τις εκδοχές του.

Ήταν μια μοναδική εμπειρία για όλους μας.

Σοφία Σιούντρη ΠΕ11

Σχετικά Άρθρα

Εκπαιδευτική εκδρομή στην Κόνιτσα – Απρίλιος 2016

Στα πλαίσια του Περιβαλλοντικού προγράμματος “Παραδοσιακοί Οικισμοί του Ελληνισμού”, οι μαθητές της Παιδαγωγικής Ομάδας με συνοδούς τους καθηγητές κ. Τσαχουρίδου, κ. Γιαννόπουλο και κ. Κυρίμη επισκέφτηκαν την Κόνιτσα και παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Παραδοσιακοί Οικισμοί του Ελληνισμού”. Στη συνέχεια περπάτησαν σε εθνικούς δρυμούς, ανέβηκαν σε πέτρινα γεφύρια, μπήκαν σε σπήλαια, είδαν παλιές εκκλησίες και μοναστήρια, […]

Τετραήμερη εκδρομή στη Θεσπρωτία, Απρίλιος 2015

Στο πλαίσιο του Περιβαλλοντικού Προγράμματος “Ποτάμια και Πετρογέφυρα” Ποτάμια και Πετρογέφυρα, Περιβαλλοντικό πρόγραμμα οργανώθηκε τετραήμερη εκπαιδευτική εκδρομή στη Θεσπρωτία. Προσκεκλημένοι του ΚΠΕ Φιλιατών, οι 29 μαθητές και οι τρεις καθηγήτριες της Παιδαγωγικής Ομάδας ταξίδεψαν στη Θεσπρωτία και παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Παραδοσιακοί οικισμοί, πετρογέφυρα, νερόμυλοι”.  Παραλλήλως, διευρύνοντας τη θεματική του προγράμματος, επισκέφτηκαν την Άρτα και το περίφημο […]