32 °C Agía Paraskeví, GR
19 Αυγούστου 2022

Επίσημος ιστότοπος

Menu

“Με μποτίνια, με γοβάκια και σπορτέξ”

Δέκα διηγήματα με κεντρικές ηρωίδες 10 γυναίκες, μία για κάθε δεκαετία του 20ου αιώνα, μας ζωντανεύουν την Ιστορία της σύγχρονης Ελλάδας εντός και εκτός συνόρων. Η συγγραφέας Νέλλα Συναδινού, φιλόλογος και ιστορικός, έχοντας διεισδύσει σε βάθος στην πολύπλευρη και πολυπρισματική εικόνα του Ελληνισμού του 19ου και του 20ου αιώνα, “παραδίδει” γοητευτικά μαθήματα μέσα από γλαφυρό τρέχοντα λόγο ενσωματώνοντας παράλληλα ιδιωματισμούς και ντοπιολαλιές που σε μεταφέρουν στο χωροχρόνο. Μέσα από τις γραμμές που “αφηγούνται” τις ιστορίες των ηρωίδων, μαθαίνει με εύπεπτο τρόπο ο αναγνώστης για την εκβιομηχάνιση της χώρας, για την Μεγάλη Ιδέα και τον Εθνικό Διχασμό, για το δράμα του Μικρασιατικού και Ποντιακού Ελληνισμού, για την Κατοχή και την Αντίσταση, για την εποχή της Δικτατορίας και της Μεταπολίτευσης … για τους παράλληλους κόσμους των αστών και των εξαθλιωμένων μαζών του Πειραιά που ζωντανεύει στις αισθήσεις μας μέσα από ένα διαδοχικό “κολλάζ” καρτ-ποστάλ περιγραφικού λόγου.

Ένα εξαιρετικό ανάγνωσμα, λίγο απαιτητικό για τους μαθητές μας, γοητευτικό για τους γονείς τους!

Ν. Λεονάρδου, φιλόλογος Ma.Ed., 25/8/2021

 

Σχετικά Άρθρα

Φύλλο εργασίας για την επέτειο του Πολυτεχνείου

Πολυτεχνείο 2020 – ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Tο φύλλο εργασίας είναι σε μορφή word, ώστε και οι υπερσύνδεσμοι να είναι ενεργοί και να μπορεί να γραφεί κείμενο. Πρέπει πρώτα να αποθηκευθεί στον υπολογιστή των μαθητών και μετά την επεξεργασία να σταλεί στο 4gymagpa@sch.gr. Θα πρέπει να έχει σταλεί στο σχολείο μέχρι αύριο το βράδυ.

Ενημέρωση για τις ηλεκτρονικές αιτήσεις εγγραφών 2020-2021

Από το listserver του Υπουργείου Παιδείας: … Σας ενημερώνουμε ότι λόγω τεχνικού προβλήματος που διαπιστώθηκε στην εφαρμογή e-eggrafes, το οποίο προέκυψε κατά την προσπάθεια βελτίωσης απόκρισης του συστήματος, παρακαλείσθε να αποστείλετε με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ή με οποιοδήποτε πρόσφορο τρόπο στους γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών οι οποίοι/ες είναι ανήλικοι/ες ή στους ίδιους/ες αν είναι ενήλικοι/ες, το κάτωθι […]