19 °C Agía Paraskeví, GR
27 Νοεμβρίου 2025

Επίσημος ιστότοπος

Menu

“Με μποτίνια, με γοβάκια και σπορτέξ”

Δέκα διηγήματα με κεντρικές ηρωίδες 10 γυναίκες, μία για κάθε δεκαετία του 20ου αιώνα, μας ζωντανεύουν την Ιστορία της σύγχρονης Ελλάδας εντός και εκτός συνόρων. Η συγγραφέας Νέλλα Συναδινού, φιλόλογος και ιστορικός, έχοντας διεισδύσει σε βάθος στην πολύπλευρη και πολυπρισματική εικόνα του Ελληνισμού του 19ου και του 20ου αιώνα, “παραδίδει” γοητευτικά μαθήματα μέσα από γλαφυρό τρέχοντα λόγο ενσωματώνοντας παράλληλα ιδιωματισμούς και ντοπιολαλιές που σε μεταφέρουν στο χωροχρόνο. Μέσα από τις γραμμές που “αφηγούνται” τις ιστορίες των ηρωίδων, μαθαίνει με εύπεπτο τρόπο ο αναγνώστης για την εκβιομηχάνιση της χώρας, για την Μεγάλη Ιδέα και τον Εθνικό Διχασμό, για το δράμα του Μικρασιατικού και Ποντιακού Ελληνισμού, για την Κατοχή και την Αντίσταση, για την εποχή της Δικτατορίας και της Μεταπολίτευσης … για τους παράλληλους κόσμους των αστών και των εξαθλιωμένων μαζών του Πειραιά που ζωντανεύει στις αισθήσεις μας μέσα από ένα διαδοχικό “κολλάζ” καρτ-ποστάλ περιγραφικού λόγου.

Ένα εξαιρετικό ανάγνωσμα, λίγο απαιτητικό για τους μαθητές μας, γοητευτικό για τους γονείς τους!

Ν. Λεονάρδου, φιλόλογος Ma.Ed., 25/8/2021

 

Σχετικά Άρθρα

Eξ αποστάσεως αξιολόγηση των μαθητών

Σχετικά με την αξιολόγηση των μαθητών/τριών για το α΄ τετράμηνο του σχολικού έτους 2020-2021 δημοσιεύτηκε η παρακάτω εγκύκλιος με υπογραφή της Υφυπουργού κ. Ζαχαράκη. ΕΞΕ – 167603 – 2020 – Εγκύκλιος για την εξ αποστάσεως υλοποίηση της ισχύουσας αξιολόγησης των μαθητών_τριών Δ_θμιας Εκπ_σης για το σχολικό έτος 2020_2

Θεατρικό έργο Βίος και Πολιτεία του Αλέξη Ζορμπά

4ο Γυμνάσιο Αγίας Παρασκευής                                                   Σχολικό έτος: 2022-2023   Ενημερωτικό σημείωμα και δήλωση συμμετοχής  σε παρακολούθηση θεατρικής παράστασης   Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες, Το έργο του Νίκου Καζαντζάκη Βίος και Πολιτεία του Αλέξη Ζορμπά ανεβαίνει φέτος στο θέατρο του Κέντρου Πολιτισμού Ελληνικός Κόσμος, Πειραιώς 254, Ταύρος, σε σκηνοθεσία Γ. Κακλέα. Απόσπασμα από το έργο αυτό περιλαμβάνεται […]