Η μαθήτρια της Γ τάξης, ΛΙΑΚΟΥ ΛΥΔΙΑ, κατέκτησε την 1η θέση, χρυσό μετάλλιο, στην κατηγορία κορασίδες Α’ – 57kg, στο 4ο Διεθνές TIGER CUP JUDO, που διεξήχθη το Σάββατο 28/2/2026, στο Λαύριο.
Μετά από πρόσκληση του προέδρου του Εφορευτικού Συμβουλίου κ. Σταύρου Ζουμπουλάκη, οι μαθητές της Γ΄ τάξης επισκέφτηκαν την Εθνική Βιβλιοθήκη στο ΚΠΙΣΝ και ξεναγήθηκαν από τον ίδιο.