Στη διάρκεια της σχολικής χρονιάς 2014-2015, οι καθηγήτριες κυρίες Καγκελάρη, Λεονάρδου και Λιόντη δίδαξαν ολόκληρη τη νουβέλα του Γεωργίου Βιζυηνού "Το μόνον της ζωής του ταξείδιον", με αφορμή το απόσπασμα "Στο χαρέμι" του σχολικού εγχειριδίου Λογοτεχνίας της Γ΄ τάξης.

Το θεωρητικό πλαίσιο και η διδακτική μεθοδολογία παρουσιάζονται εδώ. Και οι εργασίες των μαθητών εδώ

Στο τέλος της χρονιάς οι μαθητές παρακολούθησαν την ομώνυμη κινηματογραφική ταινία. 

 

  

 

 

Μια διαθεματική προσέγγιση του ρεύματος του Ιμπρεσιονισμού επιχειρήθηκε στη διάρκεια της σχολικής χρονιάς 2014-2015, στο τμήμα Γ3. 

Η φιλόλογος κυρία Λεονάρδου έδωσε συνοπτικά το ιστορικό και κοινωνικό πλαίσιο στο οποίο γεννήθηκε ο Ιμπρεσιονισμός.

Η εικαστικός κυρία Βλαχάκη παρουσίασε το έργο ιμπρεσιονιστών ζωγράφων και ώθησε τους μαθητές να ασκηθούν στην τεχνική του πουαντιγισμού.

Ο μουσικός κύριος Κυρίμης προσέφερε τα ακουστικά ερεθίσματα παρουσιάζοντας σημεία από έργα ιμπρεσιονιστών συνθετών του 19ου αιώνα. 

 

 

Το διδακτικό σενάριο που ακολουθεί παρουσιάστηκε στα πλαίσια του Μείζονος Προγράμματος Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών (2011) και χαρακτηρίστηκε ως "Καλή Πρακτική".

Δημιουργός του είναι η φιλόλογος κυρία Αναστασία Λεονάρδου. 

Εικονομαχία: Ένα διδακτικό σενάριο για την Ιστορία της Β΄ τάξης from Daisy Anastasia Leonardou

To διδακτικό σενάριο.